Bloggar

Garn Creations

Patrik Garn, Film- och TV scenografi/attributmakeri

[http://garn-creations.com/news/]

New School-bloggen

Mimmi Björnfot, grundlärare årskurs 4–6

[https://newschoolbloggen.wordpress.com/]

Inside Gscept

Mikael Boman och Anton Stattin, Datorgrafik

[http://insidegscept.blogspot.se/]

JiLindberg

Jonas Lindberg, Civilingenjör Maskinteknik

[http://jilindberg.wordpress.com/]

Stål-Kalle

Kalle Kalliorinne, civilingenjör internationell materialteknik (EEIGM)

[https://stalkalle.wordpress.com/]

Hållbar energiteknik

Rasmus Jalder, civilingenjör hållbar energiteknik

[https://hallbarenergiteknik.wordpress.com/]

Stenklumpens historia

Marit: Civilingenjör Naturresursteknik

[http://stenstudent.wordpress.com/]

Isgran

Moa Persson: Civilingenjör industriell ekonomi

[http://isgran.blogg.se/]

Kajsabloggen

Anna-Karin Andersson: Psykologi kandidat

[http://kajsabloggen.wordpress.com/]

Luleå Studentguide

Martina Hassgren

[http://www.luleastudentguide.blogspot.se/]

Astro- och rymdbloggen

Assiye Süer: civilingenjör i rymdteknik

[http://astronomi.blogg.se/index.html ]

IMP Student

Civilingenjör Industriell miljö- och processteknik

[http://impstudent.blogg.se/]

Nicole Lejdeby

Civilingenjör industriell ekonomi

[http://lejdeby.blogspot.se ]

Madeleine och Johanna gör sitt examensarbete i Shanghai

Civilingenjör industriell ekonomi

[http://busyinchina.blogg.se/]

Sidansvarig och kontakt: Henrik Sundberg

Publicerad: 30 november 2012

Uppdaterad: 2 januari 2017

 

Luleå tekniska universitet är i stark tillväxt med världsledande kompetens inom flera forskningsområden. Vår forskning bedrivs i nära samarbete med företag som Bosch, Ericsson, Scania, LKAB, SKF och ledande internationella universitet. Luleå tekniska universitet omsätter totalt 1,6 miljarder kronor per år. Vi är idag 1 800 anställda och 15 000 studenter.

 

Luleå tekniska universitet • 971 87 Luleå • Orgnr: 202100-2841 • Telefon: 0920 49 10 00 • Fax: 0920 49 13 99 • Studenttorget: 0920-49 20 00
E-post allmänna ärendenFrågor om studier • Om webbplatsen  • © Luleå tekniska universitet 2016