Vi använder kakor, cookies, för att ge dig en förbättrad upplevelse, sammanställa statistik och för att viss nödvändig funktionalitet ska fungera på webbplatsen.
Kundcentrerad planering, tillförlitlighet, försöksplanering, processtyrning, duglighetsanalys, ledarskap, kvalitetssystem (ISO 9000), kvalitetsutmärkelser, kundtillfredsställelse och tjänstekvalitet.
Kvalitetsbegreppet, kvalitetsstrategier samt kvalitetsteknikens utveckling. Konstruktionskvalitet, omfattande bland annat kundcentrerad planering, tillförlitlighet, försöksplanering och robust konstruktion. Tillverkningskvalitet, omfattande bland annat processtyrning och duglighetsanalys. Ledarskap för kvalitet, omfattande bland annat kvalitetssystem såsom ISO 9000 olika kvalitetsutmärkelser, förbättringsprogram och kundtillfredsställelse. Vidare studeras tjänstekvalitet. Dessutom illustreras hur olika företag, såväl svenska som utländska, arbetat med kvalitetsförbättringar.
Kundcentrerad planering, tillförlitlighet, försöksplanering, processtyrning, duglighetsanalys, ledarskap, kvalitetssystem (ISO 9000), kvalitetsutmärkelser, kundtillfredsställelse och tjänstekvalitet.
Kvalitetsbegreppet, kvalitetsstrategier samt kvalitetsteknikens utveckling. Konstruktionskvalitet, omfattande bland annat kundcentrerad planering, tillförlitlighet, försöksplanering och robust konstruktion. Tillverkningskvalitet, omfattande bland annat processtyrning och duglighetsanalys. Ledarskap för kvalitet, omfattande bland annat kvalitetssystem såsom ISO 9000 olika kvalitetsutmärkelser, förbättringsprogram och kundtillfredsställelse. Vidare studeras tjänstekvalitet. Dessutom illustreras hur olika företag, såväl svenska som utländska, arbetat med kvalitetsförbättringar.