Utbwebben - defaultbild för kurser swe

Jag som varumärke

7,5 Högskolepoäng, Fortsättningskurs på grundnivå, M0029N
Kursen ges i samarbete med Career Center och behandlar hur man genomför en situationsanalys av en person som ett varumärke och hur man kan sätta specifika och mätbara mål för både karriär och livet.

Efter avslutad kurs ska studenten kunna: - Utveckla en personlig SWOT-analys - Utveckla specifika mål relaterade till karriärplanering och livsmål - Utveckla en tydlig strategi för hur målen ska uppnås genom ett personligt brev och en CV - Kommunicera sina egna styrkor och svagheter på ett postivt sätt under en intervju   - Diskutera och försvara strategiska idéer för den egna personliga utvecklingen

Anmälan

Vill du veta mer om kursen?

I kursplanen beskrivs exempelvis kursens mål och innehåll samt kurslitteratur. Eftersom en kursplan kan förändras visas alltid information om när revidering har skett och för vilken period som kursplanen gäller för. Senast tio veckor innan kursstart skall en aktuell kursplan finnas publicerad.

Vanliga frågor och svar

Vanliga frågor

Q  Hittar du inte svaret på din fråga?

Frågor om kursen

Har du detaljfrågor om kursen som du inte hittar svar på under kurssidorna eller i kursplanen, tveka inte att kontakta oss.

Tim Foster

Tim Foster, Biträdande professor

Organisation: Industriell marknadsföring, Industriell Ekonomi, Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle
Telefon: 0920-491484
Rum: A242 - Luleå»