Utbwebben - defaultbild för kurser swe

Marknadsundersökningar för affärsbeslut

7,5 Högskolepoäng, Fortsättningskurs på avancerad nivå, M7035N
Kursen behandlar marknadsinformationens roll i företag och hur marknadsundersökningar kan användas vid affärsbeslut. Hela processen från formulering av affärsproblemet till kommunikation av undersökningsresultaten studeras och övas.

Anmälan

Vill du veta mer om kursen?

I kursplanen beskrivs exempelvis kursens mål och innehåll samt kurslitteratur. Eftersom en kursplan kan förändras visas alltid information om när revidering har skett och för vilken period som kursplanen gäller för. Senast tio veckor innan kursstart skall en aktuell kursplan finnas publicerad.

Vanliga frågor och svar

Vanliga frågor

Q  Hittar du inte svaret på din fråga?

Frågor om kursen

Har du detaljfrågor om kursen som du inte hittar svar på under kurssidorna eller i kursplanen, tveka inte att kontakta oss.

Maria Ek Styvén

Maria Ek Styvén, Biträdande professor

Organisation: Industriell marknadsföring, Industriell Ekonomi, Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle
Telefon: 0920-491501
Rum: A246 - Luleå»