Hoppa till innehållet
avbrott
Driftinformation

Information om pågående driftstörningar

IT-kontoret
Tillfällig undervisning och möten på distans

Instruktioner och guider för Teams, Zoom mm

Supportwebben IT-säkerhet
Jobba säkert med IT

Grundläggande IT-säkerhet för alla medarbetare

Supportwebben användare
Din användare

Användarkontot som ger dig tillgång till IT-system, e-post, trådlöst nätverk, telefoni mm.

Supportwebben Dator
Dator och programvara

Stöd för dator, lagring och programvara.

Lagring
Lagring

Alla använder vi information i någon form och behöver lagra den någonstans. Men hur vet vi egentligen var den bäst hör hemma?

Supportwebben E-post och kalender
E-post och kalender

Hantera din e-post, kalender och dina kontakter.

Supportwebben E-möte och arbeta på distans
E-möten och arbeta på distans

Teknik för arbete och samarbete på distans. VPN, videokonferens mm.

Samarbetsyta
Office 365

Information och guider om Teams, molnlagring i OneDrive, Officepaketet på webb och på din dator och annat som ingår i Microsofts 365-tjänst

Supportwebben Telefoni
Telefoni

Information kring abonnemang, priser, konferens-, mobil- och fast telefoni.

Supportwebben Utskrift
Skriva ut, kopiera, skanna och faxa

Stöd för utskrift, kopiering, scanning och fax.

Supportwebben IT i undervisning
IT i undervisning

Hantera IT i klassrum, hörsal, datorsalar och vid distansundervisning.

Supportwebben IT på resan
IT på resan

Resa i tjänsten? Då kan du behöva göra olika typer av förberedelser och inställningar på dator och telefon.

Supportwebben Beställningar IT
Beställningar IT

Information för dig som vill beställa användarkonto, behörighet, mjukvara och hårdvara.