Hoppa till innehållet

Publikationer

Konferensbidrag

A Framework for Informal Learning Analytics - Evidence from the Literacy Domain (2021)

Rizk. A, Rodriguez. A
Ingår i: Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences, s. 1509-1517, University of Hawaii at Manoa, 2021
Konferensbidrag

Beyond Toulmin (2021)

Assessing Argumentative Writing of Elementary School Children
Reznitskaya. A, Wilkinson. I, Backman. Y, Gardelli. V
Paper presented at : Disciplinary Argumentation in Writing Forum, June 1-2, 2021
Samlingsverk (redaktörskap)

Didaktik för NO-lärare – en antologi (2021)

Hansson. T
Artikel i tidskrift

Evolving Bildung, technology and streaming art (2021)

Ekberg. N, Schwieler. E
Popular Communication, Vol. 19, nr. 1, s. 26-41
Artikel i tidskrift

Game technologies to assist learning of communication skills in dialogic settings for persons with aphasia (2021)

Backman. Y, Gardelli. V, Parnes. P
International Journal, Vol. 16, nr. 03, s. 190-205
Artikel i tidskrift

Graph-theoretical approaches and tools for quantitatively assessing curricula coherence (2021)

Varagnolo. D, Knorn. S, Staffas. K, Fjällström. E, Wrigstad. T
European Journal of Engineering Education, Vol. 46, nr. 3, s. 344-363
Artikel i tidskrift

How Teachers and Principals Enact the Policy of Building Education in Sweden on a Scientific Foundation and Proven Experience (2021)

Challenges and Opportunities
Bergmark. U, Hansson. K
Scandinavian Journal of Educational Research, Vol. 65, nr. 3, s. 448-467
Kapitel i bok, del av antologi

"När hela hjärtat var med" - personal och elever arbetade hälsofrämjande på Töreskolan (2021)

Andersson. A, Öhman. H, Gardelli. Å, Nyström. L, Kostenius. C
Ingår i: Elevhälsa och en hälsofrämjande skolutveckling
Artikel i tidskrift

Spotify as a case of musical Bildung (2021)

Ferm Almqvist. C, Leijonhufvud. S, Ekberg. N
Nordic Research in Music Education, Vol. 2, nr. 1, s. 89-113
Artikel i tidskrift

‘When the hurley-burley's done, when the battle's lost and won’ (2021)

exploring the value and appropriation of silence and quietude in academia
Su. F, Wood. M, Alerby. E, Da Re. L, Felisatti. E
European Journal of Higher Education
Kapitel i bok, del av antologi

En filosofisk grund för förståelse av bildning i skärningspunkten mellan teknik, konst och människa (2020)

Schwieler. E, Ekberg. N
Ingår i: Explorativ bildning i strömmande medier