Vi använder kakor, cookies, för att ge dig en förbättrad upplevelse, sammanställa statistik och för att viss nödvändig funktionalitet ska fungera på webbplatsen.
Period 3 - 3, v. 4 2026 - v. 12 2026, ej modulsatt, SkellefteåNormalDagtid 50%Vår 2026
Period:Period 3 - 3, v. 4 2026 - v. 12 2026, ej modulsatt
Studieort:Skellefteå
Studieform:Dagtid 50%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-37900
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt Färdigheter i imperativ programming, t.ex D0009E Introduktion till programmering 7,5 hp. Kunskap inom matematik för spel, t.ex. W0038E Matematik för spel 7,5 hp. Grundläggande kunskap inom spelutveckling motsvarande W0037E Introduktion till datorspelsutveckling 7,5 hp. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.
Period 3 - 3, v. 4 2026 - v. 12 2026, ej modulsatt, SkellefteåNormalDagtid 50%Vår 2026
Period:Period 3 - 3, v. 4 2026 - v. 12 2026, ej modulsatt
Studieort:Skellefteå
Studieform:Dagtid 50%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-37900
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt Färdigheter i imperativ programming, t.ex D0009E Introduktion till programmering 7,5 hp. Kunskap inom matematik för spel, t.ex. W0038E Matematik för spel 7,5 hp. Grundläggande kunskap inom spelutveckling motsvarande W0037E Introduktion till datorspelsutveckling 7,5 hp. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.