Vi använder kakor, cookies, för att ge dig en förbättrad upplevelse, sammanställa statistik och för att viss nödvändig funktionalitet ska fungera på webbplatsen.
Period 4 - 4, v. 13 2026 - v. 23 2026, ej modulsatt, SkellefteåNormalDagtid 100%Vår 2026
Period:Period 4 - 4, v. 13 2026 - v. 23 2026, ej modulsatt
Studieort:Skellefteå
Studieform:Dagtid 100%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-47626
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt Grundläggande kunskaper inom spelutveckling, t.ex. W0037E Introduktion till datorspelsutveckling 7,5 hp. Färdigheter i imperativ programming, t.ex D0009E Introduktion till programmering 7,5 hp, samt kunskap inom data-orienterad programmering, t.ex. W0039E Dataorienterad design 7,5 hp. Färdigheter i programmering av spelmekanik, t.ex. W0041E Utveckling av gameplay 7,5 hp. Kunskaper och färdigheter i matematik för spel, t.ex. W0038E Matematik för spel. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.
Period 4 - 4, v. 13 2026 - v. 23 2026, ej modulsatt, SkellefteåNormalDagtid 100%Vår 2026
Period:Period 4 - 4, v. 13 2026 - v. 23 2026, ej modulsatt
Studieort:Skellefteå
Studieform:Dagtid 100%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-47626
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt Grundläggande kunskaper inom spelutveckling, t.ex. W0037E Introduktion till datorspelsutveckling 7,5 hp. Färdigheter i imperativ programming, t.ex D0009E Introduktion till programmering 7,5 hp, samt kunskap inom data-orienterad programmering, t.ex. W0039E Dataorienterad design 7,5 hp. Färdigheter i programmering av spelmekanik, t.ex. W0041E Utveckling av gameplay 7,5 hp. Kunskaper och färdigheter i matematik för spel, t.ex. W0038E Matematik för spel. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.