Vi använder kakor, cookies, för att ge dig en förbättrad upplevelse, sammanställa statistik och för att viss nödvändig funktionalitet ska fungera på webbplatsen.
Kursen syftar till att ge fördjupade kunskaper om konsumenters beteende i olika situationer och hur detta kan påverkas eller förändras. Kursen belyser också vilken betydelse konsumentbeteende kan ha för marknadsföring på strategisk och taktisk nivå.
För programstudenter
LTU-10626
Stängd
Konsumentbeteende
Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2023
Period:Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5
Studieort:Luleå
Studieform:Dagtid 50%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-10626
Sista ansökningsdag:2023-04-17
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt minst 30 hp avklarade kurser med minst godkänt resultat inom ämnet företagsekonomi, varav följande kurs måste ingå; Marknadsföring, grundkurs (M0015N) 7,5 hp, eller motsvarande kunskaper. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.
Urval:Urvalet grundas på 1-165 högskolepoäng.
Sökinformation:
Kursen kan sökas som valfri kurs av programstudent vid LTU.
Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2023
Period:Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5
Studieort:Luleå
Studieform:Dagtid 50%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-10626
Sista ansökningsdag:2023-04-17
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt minst 30 hp avklarade kurser med minst godkänt resultat inom ämnet företagsekonomi, varav följande kurs måste ingå; Marknadsföring, grundkurs (M0015N) 7,5 hp, eller motsvarande kunskaper. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.
Urval:Urvalet grundas på 1-165 högskolepoäng.
Sökinformation:
Enstaka fristående platser finns. Kursen ingår i ett program.
Kursen syftar till att ge fördjupade kunskaper om konsumenters beteende i olika situationer och hur detta kan påverkas eller förändras. Kursen belyser också vilken betydelse konsumentbeteende kan ha för marknadsföring på strategisk och taktisk nivå.
Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2023
Period:Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5
Studieort:Luleå
Studieform:Dagtid 50%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-10626
Sista ansökningsdag:2023-04-17
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt minst 30 hp avklarade kurser med minst godkänt resultat inom ämnet företagsekonomi, varav följande kurs måste ingå; Marknadsföring, grundkurs (M0015N) 7,5 hp, eller motsvarande kunskaper. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.
Urval:Urvalet grundas på 1-165 högskolepoäng.
Sökinformation:
Kursen kan sökas som valfri kurs av programstudent vid LTU.
Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2023
Period:Period 1 - 1, v. 35 2023 - v. 43 2023, schemamodul 4+5
Studieort:Luleå
Studieform:Dagtid 50%
Språk:Engelska
Anmälningskod:LTU-10626
Sista ansökningsdag:2023-04-17
Förkunskapskrav:Grundläggande behörighet samt minst 30 hp avklarade kurser med minst godkänt resultat inom ämnet företagsekonomi, varav följande kurs måste ingå; Marknadsföring, grundkurs (M0015N) 7,5 hp, eller motsvarande kunskaper. Goda kunskaper i engelska, motsvarande Engelska 6.
Urval:Urvalet grundas på 1-165 högskolepoäng.
Sökinformation:
Enstaka fristående platser finns. Kursen ingår i ett program.