Vi använder kakor, cookies, för att ge dig en förbättrad upplevelse, sammanställa statistik och för att viss nödvändig funktionalitet ska fungera på webbplatsen.
Det här är en kurs i digital marknadsföring som omfattar både teoretiska och praktiska läraktiviteter. I kursen behandlas marknadsföring via sökmotorer, webbplatsoptimering, marknadsföring i sociala medier, e-postmarknadsföring och digital analys.
Denna kurs i digital marknadsföring integrerar akademisk vetenskap och branschkunskap för att utveckla studenters kritiska och analytiska förmåga genom en serie moduler som introducerar dem till den senaste forskningen och till industrins praktiska kunskap. Kursen omfattar både strategiska och taktiska aspekter av digital marknadsföring. Studenterna kommer att lära sig nyckelverktyg för varumärkesbyggande aktiviteter och kampanjhantering online genom en rad tekniker och plattformar. Digital marknadsföring är en del av alla digitala sätt som konsumenter interagerar med företag eller organisationer och marknadsföraren arbetar genom ett datadrivet tillvägagångssätt. Kursen täcker detta genom att utforska digital marknadsföring ur ett brett perspektiv inklusive marknadsföring via sökmotorer, webbplatsoptimering, marknadsföring i sociala medier, e-postmarknadsföring och digital analys.
Det här är en kurs i digital marknadsföring som omfattar både teoretiska och praktiska läraktiviteter. I kursen behandlas marknadsföring via sökmotorer, webbplatsoptimering, marknadsföring i sociala medier, e-postmarknadsföring och digital analys.
Denna kurs i digital marknadsföring integrerar akademisk vetenskap och branschkunskap för att utveckla studenters kritiska och analytiska förmåga genom en serie moduler som introducerar dem till den senaste forskningen och till industrins praktiska kunskap. Kursen omfattar både strategiska och taktiska aspekter av digital marknadsföring. Studenterna kommer att lära sig nyckelverktyg för varumärkesbyggande aktiviteter och kampanjhantering online genom en rad tekniker och plattformar. Digital marknadsföring är en del av alla digitala sätt som konsumenter interagerar med företag eller organisationer och marknadsföraren arbetar genom ett datadrivet tillvägagångssätt. Kursen täcker detta genom att utforska digital marknadsföring ur ett brett perspektiv inklusive marknadsföring via sökmotorer, webbplatsoptimering, marknadsföring i sociala medier, e-postmarknadsföring och digital analys.