Utbwebben - defaultbild för kurser swe

Strategisk varumärkesutveckling: ett globalt perspektiv

7,5 Högskolepoäng, Fortsättningskurs på avancerad nivå, M7030N
Kursen behandlar grundläggande teorier och begrepp inom varumärkesområdet samt strategier för hur företag kan utveckla och hantera globala varumärken.

Anmälan

Vill du veta mer om kursen?

I kursplanen beskrivs exempelvis kursens mål och innehåll samt kurslitteratur. Eftersom en kursplan kan förändras visas alltid information om när revidering har skett och för vilken period som kursplanen gäller för. Senast tio veckor innan kursstart skall en aktuell kursplan finnas publicerad.

Vanliga frågor

Q  Hittar du inte svaret på din fråga?

Frågor om kursen

Har du detaljfrågor om kursen som du inte hittar svar på under kurssidorna eller i kursplanen, tveka inte att kontakta oss.

Tim Foster

Tim Foster, Biträdande professor

Organisation: Industriell marknadsföring, Industriell Ekonomi, Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle
Telefon: 0920-491484
Rum: A242 - Luleå»