
Strategisk varumärkesutveckling: ett globalt perspektiv
Anmälan
Anmälan
Luleå, Normal, Hösten 2020
Sökinformation
Kursen kan sökas som valfri kurs av programstudent vid LTU.
Obligatorisk kurs i följande program:
- Internationell affärsverksamhet, master, termin 3
Förkunskapskrav
Förmågan att tillämpa och integrera företagsekonomiska ämnets olika områden motsvarande målen enligt integrationskursen (O0008N Integrationskurs Företagsekonomi) samt förmågor motsvarande målen för kurserna M0033N Business-to-Business Marketing och M0014N Internationell marknadsföring eller annan fördjupningskurs inom det företagsekonomiska området enligt överenskommelse med examinator.
Urval
Urvalet grundas på 20-285 högskolepoäng
Vill du veta mer om kursen?
I kursplanen beskrivs exempelvis kursens mål och innehåll samt kurslitteratur. Eftersom en kursplan kan förändras visas alltid information om när revidering har skett och för vilken period som kursplanen gäller för. Senast tio veckor innan kursstart skall en aktuell kursplan finnas publicerad.
Vanliga frågor om studier
Här hittar du vanliga frågor om hur det är att studera vid Luleå tekniska universitet.
Hittar du inte svaret på din fråga?
[/_special-polopoly/FormArticle.htm?a=115338&l=sv]
Frågor om kursen
Har du detaljfrågor om kursen som du inte hittar svar på under kurssidorna eller i kursplanen, tveka inte att kontakta oss.